Новини
13.12.2006 Європейські лідери зовнішньої реклами готові боротися за одеський ринок 12 грудня мер Одеси Едуард Гурвіц провів зустрічі із представниками компаній JCDecaux і Stroer Out-of-Home Media AG

12 грудня Одеський міський голова Едуард Гурвіц провів зустрічі з представниками двох всесвітньо відомих компаній, які які спеціалізуються на розміщенні та обслуговуванні рекламних конструкцій.

Французька компанія JCDecaux має власне представництво в Україні.  Її продукція відома у сорока дев’яти країнах світу та  тридцяти чотирьох українських містах. Вона є світовим лідером в проектуванні і виробництві т.зв. «вуличних меблів» (зупинки, кіоски для преси, телефонні та Інтернет-кіоски, скриньки для сміття тощо).

Після зустрічі з Одеським міським головою Генеральний директор JCDecaux для Східної Європи та Середньої Азії Емануель Руссо повідомив журналістам, що запропонована мерії концепція передбачає розміщення в місті та обслуговування сучасних «вуличних меблів». Це французька сторона згодна зробити за надання права на розміщення реклами на даних конструкціях. У разі  схвалення концепції Одеса стане першим українським містом, де буде реалізовано проект «Вуличні меблі», здатний покращити зовнішній вигляд міста і надати додаткові послуги його мешканцям.   

Керівники JCDecaux оголосили про готовність підписати з міською владою Одеси довгостроковий контракт і вже найближчим часом організувати тут першу виставку своєї продукції. Подібну угоду про співпрацю, розраховану на 20 років, нещодавно було підписано з муніципалітетом японського міста Йокогама. З 70-х років минулого століття JCDecaux працює у Парижі, а один з останніх контрактів було підписано з мерією м.Сідней (Австралія).


Ще одна компанія Stroer Out-of-Home Media AG, з представниками якої Едуард Гурвіц зустрівся декілька годин по тому, є одним з лідерів на ринку зовнішньої реклами Німеччини. Ії продукція успішно експлуатується  у понад 600 німецьких містах, у багатьох містах Туреччини, Польщі та інших країн Європи. У портфоліо групи фірм Stroer - також шість тисяч вокзальних комплексів, що належать концерну німецьких залізниць Deutsche Bahn.
 
 Зустріч в Одесі відбулася в рамках всеукраїнської презентації, яку нині проводять представники німецької компанії. «Якщо керівництво Одеси погодиться на співпрацю, кожен наш крок співвідноситиметься із туристичними особливостями Вашого міста. Я також висловив готовність організувати у містах Німеччини рекламну кампанію туристичних можливостей Одеси», - повідомив журналістам член Ради директорів, управляючий компанії Stroer у Східній Європі Томас Штіхель.

В ході зустрічі було досягнуто попередню домовленість про проведення в Берлині
весною 2007 року рекламної кампанії, спрямованої на підтримку іміджу Одеси як туристичного центру України.

Ігор Столяров
Одеса
дивитися лист новин за
 
 
Copyright © 2004 HRAM.OD.UA Всі права захищені. Designed by Lenka_X